Return to Website

Ålands KraftsportKlubb

Detta forum har stängt, från och med 7/12 2011 så hittar du ÅKKs forum på www.kraftsport.nu.

Hoppas att alla trogna läsare och postare hänger med!

This Forum is Locked
Author
Comment
Nya ÅKK t-skjortorna är klara

Klubben har beställt en ny laddning t-skjortor. De är exakt likadana (svarta) som förra gången och finns hemma hos oss i Sviby.

Klubbens medlemmar kan lösa ut dem mot förskottsbetalning. Eftersom vår bank tar ut en liten avgift på varje insättning till kontot finns följande valmöjligheter på betalningen:
- Lägg in 17 € till klubbens konto 557804-414794
- eller -
- Lägg in 16,50 € till mitt eget personliga konto 557804-285566 eller ge cash så bokför jag vartefter och lägger senare in en större klumpsumma på klubbens konto och kan på så sätt minimera våra utgifter till banken.

Kontakta mig angående storlek och antal så tar jag med dem till gymmet eller hur det passar er bäst.
Mobil 04573135698
Email kenta_s@hotmail.com

De som vill ha klubbens tryck på andra kläder får besöka Textiltryckarna på Västra Utfarten och beställa. Det går att köpa kläder på plats eller ta med egna dit. Det blev alltför mycket krångel att blanda in övriga kläder i samma beställning. Ett tips är att samla ihop flera plagg på samma gång och på så sätt få ner kostnaden per plagg/tryckning.