Return to Website

Small and fast cars forum board / Kleine en snelle auto's forum bord

Information from everyone for everyone/Informatie van iedereen voor iedereen

Small and fast cars forum board / Kleine en snelle auto's forum bord
Start a New Topic 
Author
Comment
Re: Re: Technisch probleem


Helaas..das al getject....die is in orde,ik hd zelf het idee dat het aan de brandstofdrukregelaar lag of aan het gekke ding wat rechts naast het inlaatspruitstuk zit (dat ding wat volgens mij een extra luchtschuif is. Het verstandigste lijkt me effe het een en ander over te zetten van een goede om zo stapsgewijs tot een oplossing te komen maar als iemand nog tips heb....Grussen ann alle Opel Freunde!

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Kijk ff je gasklep positiemeter na.


Spuit hem eventueel in met wd 40.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo opel vrienden!


Met mijn A Corsa gsi uit ,88 heb ik het volgende probleem:


het toerental blijft hangen op 2000 rpm als ik het gas loslaat vanaf bv 4500rpm. Als het koud heeft ie er geen last van en tevens als ik het gaspedaal maar even intrap. Hij zakt dan wel langzaam in toeren maar het probleem doet zich dan minder voor . Als ik de motor geforcerteerd, dus koppeling op laten komen, in toerental laat zakken onder de 1100rpm is het probleem opgelost. Volgens mij zit het probleem dus in een onderdruk aangestuurde of rpm afhankelijk technisch onderdeel.Het lijkt me geen lek te zijn in de inlaat tevens is de gasklepschakelaar goed. het is zo,n eentje met Bosch einspritzung aan het schutboard maar dat hoef ik jullie niet te vertellen dacht ik zo maar toch......