Return to Website

Ålands KraftsportKlubb

Detta forum har stängt, från och med 7/12 2011 så hittar du ÅKKs forum på www.kraftsport.nu.

Hoppas att alla trogna läsare och postare hänger med!

This Forum is Locked
Author
Comment
Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

Stort grattis Kenta, Ove och Sandra till bänk VM framgångarna!

Re: Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

7 STYCKEN VM GULD det är ju helt galet, grattis Kenta till en makalös bedrift,Ove sin vana troget körde sitt race och taktiskt tog en fin 4 platts.Sandra grattis till guldet. Marcela lider med dig så holis nära men en 4 platts är inte illa det heller.

Re: Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

Grattis!

Re: Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

Grattis Kenta, Sandra, Ove och Marcela vilka lyftare klubben har och Kenta ja vad säger man, ännu ett VM-guld med ett otroligt bra resultat.Hoppas Sandra får möjlighet att pröva på världsrekord snart, styrkan finns. Synd Marcela om den bommade bronspengen,formen din var bra såg vi redan på ÅM, men Finskt rekord är inte fy skam det heller. Ove imponerar även han, ökar 7,5 kg från åm.

Re: Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

Grattis!!

Re: Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

Stort grattis till alla!

Fantastiskt bra resultat när det gäller som vanligt

Re: Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

Grattis Kenta!

Imponerande med 7 VM guld. Som vanligt bäst när det gäller. Grymt stilsäker.

Sjukaste klassen denna gång var 93 kg klassen med 5 världsrekord.
Jobbigt att bli 4a på 297.5 kg och 188 poäng. Totalt i alla klasser var det 5 lyftare över 188 poäng och 4 av dom var alltså i 93 kg klassen.

Re: Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

Stort grattis till alla fina resultat

Re: Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

Jag tackar!
Jag har 7 guld, 1 silver och 1 brons på 10 bänk-VM under åren 2002-2011. Enda "plumpen" är en femteplats.

Re: Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

Tackar!

Re: Jag säger bara...Wow! Stort grattis!

Jo Kenta de e nog en riktig "plump" den där femteplatsen, du borde nog skämmas hehehe :), tänk om man sku ha en femteplats på VM i sin meritlista, fan de sku va kul....