Return to Website

Ålands KraftsportKlubb

Detta forum har stängt, från och med 7/12 2011 så hittar du ÅKKs forum på www.kraftsport.nu.

Hoppas att alla trogna läsare och postare hänger med!

This Forum is Locked
Author
Comment
Tiggardags! inför Åm

Det skulle vara riktigt schysst! Om någon av er skulle tänka sig låna ut en trikå till mig som är ny i åkk och som är allmänt förvirrad/nervös inför Åm. :)

Jag har beställt trikå, men är lite osäker om den kommer i tid för tävlingen den här lördagen.

Re: Tiggardags! inför Åm

Kollade att jag hade min här hemma, tar med den på lördag.

Andra saker gällande kläder är T-skjotra utan någon logo/reklam samt lite längre strumpor till marklyftet (typ fotbolls strumpor, skall täcka skenbenet)

Kanske också kan vara bra att kasta ett öga i regelboken om du har tid, främst är det väll orsaker till att ett lyft an underkännas som är bra att titta över en gång extra. Regelboken hittar du här: http://www.powerlifting-ipf.com/Technical-Rules.50.0.html, ser att engelska är uppdaterad medan den svenska släpar lite efter, men i huvudsak så bör också den svenska stämma.

Ses på lördag!

Re: Tiggardags! inför Åm

Rickard
Det skulle vara riktigt schysst! Om någon av er skulle tänka sig låna ut en trikå till mig som är ny i åkk och som är allmänt förvirrad/nervös inför Åm. :)

Jag har beställt trikå, men är lite osäker om den kommer i tid för tävlingen den här lördagen.

Kjell har lämnat sin sprillans nya trikå i gymmet så att du kan låna den av honom under ÅM.

För övriga frågor - ring mig på 04573135698 eller maila mig på kenta_s@hotmail.com

Re: Tiggardags! inför Åm

Kom oxå ihåg att boxer kalsonger inte är godkända på tävling.