Return to Website

Ålands KraftsportKlubb

Detta forum har stängt, från och med 7/12 2011 så hittar du ÅKKs forum på www.kraftsport.nu.

Hoppas att alla trogna läsare och postare hänger med!

This Forum is Locked
Author
Comment
BÄNK-EM flyttat.....

BÄNK-EM flyttat gissa vart???? PILSEN SL-EM MASTER-EM BÄNK-EM SL-VM BÄNK-VM 2012 dom tar 5 mästerskap på 1år vilken variation från IPF. Är det inget annat land som vill ta tävlingar eller vad är det frågan om?

Re: BÄNK-EM flyttat.....

Nog är det ju märkligt att de ska sluka allt. De ansöker ju om några mästerskap per år och står säkert som reserv på några till. De är duktiga på att arrangera mästerskap vilket är det viktigaste för lyftarna men nog är det ju lite trevligt att se andra ställen ibland. Jag har varit och coachat 3 gånger där under de 2 senaste åren och nu ska jag alltså dit och tävla 3 gånger bara i år.
Jag såg faktiskt fram emot att få åka till Ukraina och tävla igen.

Re: BÄNK-EM flyttat.....

Ja dom gör säkert bra tävlingar men lite fel och konstigt när dom nästan tar alla tävlingar

Re: BÄNK-EM flyttat.....

Kanske han som är Meet Director, Vladimir Mati, i Tjeckien är en av de få som går på plus på sina mästerskap. Det är ju ett digert jobb vilket alla vet som har arrangerat ett större mästerskap. Jag tror att de hade 50 frivilliga på SL-EM i Ylitornio härom året. Sen ska man ju få ihop det ekonomiskt också.